thème : Culture
Réagir (0)EnvoyeriCalPartager

dimanche 17 avril 2022 (heure non définie)

📖 " La solitud del correire de fons ", nouvelle publication des Edicions IEO Tarn

Le livre " La solitud del correire de fons ", traduction de la nouvelle d'Alan Sillitoe, vient de sortir - Edicions IEO Tarn - Collection Revira Lenga

La solitud del correire de fons,
publicacion novèla de las Edicions IEO Tarn, colleccion Revira Lenga

A l'initiativa del Centre Cultural Occitan de l'Albigés e en partenariat amb l'Institut d'Estudis Occitans de Tarn, una colleccion novèla ven de nàisser en çò de las Edicions IEO Tarn : la colleccion Revira Lenga, de reviradas fachas per d'aderents e d'aderentas de las associacions IEO del departament de Tarn.

Aprèp « La tèrra que demòra » de Claude Michelet « La terre qui demeure », vaquí « La solitud del correire de fons », revirada del la nouvelle d'Alan Sillitoe.

À l'initiative du Centre Culturel Occitan de l'Albigeois et en partenariat avec l'Institut d'Études Occitanes du Tarn, une nouvelle collection vient de naître chez les Edicions IEO Tarn : la collection Revira Lenga, des traductions faites par des adhérents et adhérentes des associations de l'IEO du département du Tarn.

Après « La tèrra que demòra » de Claude Michelet, voici « La solitud del correire de fons », traduction de la nouvelle d'Alan Sillitoe « La solitude du coureur de fond »

DOSSIÈR DE PREMSA / DOSSIER DE PRESSE

La novèla « La solitud del correire de fons » publicada en 1958 es tirada del recuèlh de novèla eponim. Alan Sillitoe escriu sas novèlas a la primièra persona, descrivent la transformacion d'un individú fàcia a son destin. Adaptada al cinemà puèi al teatre, l'accion se desenròtla al còr de la Granda-Bretanha, e visa a atirar l'atencion sus las condicions quotidianas de la classa obrièra.

Lo jove eròi, delinquent dotat per la corsa, ven de las classas popularas e foguèt internat dins un ostal de correccion (en anglés "borstal") en seguida d'un panatòri que deneguèt tot primièr, mas que li calguèt assumir aprèp. Profiècha d'un programa de reabilitacion, que consistís a li faire ganhar una corsa d'endurança, sus quina lo director de la preson compta fòrça. L'eròi gausís de qualques assopliment dins sa detencion. Pòt notadament s'escapar de la preson un momenton lo matin per anar s'entraïnar sol dins lo campèstre freg. Coma es pas sens engenh, li fan miralhejar una carrièra professionala. Que causirà de faire ?

« La terre or. Il est seul contre tous pour que sa terre demeure… La nouvelle « La solitude du coureur de fond » publié en 1958 est issu du recueil de nouvelles éponyme. Alan Sillitoe rédige ses nouvelles à la première personne, décrivant la transformation d'un individu face à son destin. Adaptée au cinéma puis au théâtre, l'action se déroule au cœur de la Grande-Bretagne, et vise à attirer l'attention sur les conditions quotidiennes de la classe ouvrière.

Le jeune héros, délinquant doué pour la course à pied, est issu des classes populaires et a été interné dans une maison de correction (en anglais "borstal") à la suite d'un vol qu'il a d'abord nié, mais qu'il lui a ensuite fallu assumer. Il profite d'un programme de réhabilitation, qui consiste à lui faire gagner une course d'endurance, sur laquelle le directeur de la prison mise beaucoup. Le héros bénéficie ainsi de certains assouplissements dans sa détention. Il peut notamment s'échapper quelques instants le matin de la prison pour aller s'entraîner seul dans la froide campagne. Comme il n'est pas sans talent, on lui fait miroiter une possible carrière professionnelle. Que va-t-il choisir de faire ?

Contactes e commandas:

Ventes et dépôts-ventes librairies, ventes public

Institut d'Études Occitanes - Section du Tarn

3 rue de la Torque
81120 Réalmont
05 63 79 06 67
www.ieo-tarn.org
ieo8ex1@ieo-ocex.org

Centre Occitan Rochegude /
Centre Culturel Occitan de l'Albigeois

28 rue Rochegude 81000 Albi
05 63 46 21 43
www.centre-occitan-rochegude.org
centexre-occitexan-rocheexgude@oraexnge.fr
Facebook : Centre Occitan Rochegude

Ja sortit:

- « La tèrra que demòra » - Claude Michelet

A sortir lèu-lèu:

- « Crana muralha » - Claude Michelet

Clicatz aqui se volètz parametrar aquela newsletter o se'n desabonar

Copyright © 2022 Email Marketing Powered by Mailchimp

Source : message reçu le 5 avril 11h